Thursday, January 21, 2016

Neftinin qiyməti düşmüş ərəbə çevrilməmək üçün...



Ödəniş etmək üçün abunəsi olduğum kabel televiziyasının şöbəsinə getmişdim. İçəri daxil olan kimi məni mühafizə polisi qarşıladı, soruşdu ki, nə məsələdi? İstədim deyim ki, çörək yeməyə gəlmişəm (əksər banklarda bu hal vardı son illərə qədər, polis qarşılayırdı səni), amma dedim ödəniş eləyəcəm. Nəysə, mənə yer göstərdi ki, “oturun gözləyin”. Elə bu vaxt bir müştəri başladı məlumat bölməsində oturan xanımla mübahisə eləməyə. Müştərinin arqumenti bu idi ki, şirkət sentyabr ayında qiymətləri 1 manat artırıb, amma bu haqda abonentə məlumat verməyib. Müştəri 1 manatın 1 əhəmiyyət kəsb etmədiyini amma bunun ona qarşı hörmətsizlik olduğunu deyirdi. Hətta anladığım qədərilə xidmətdən istifadəni da dayandırmaq istəyirdi. Düzdü belə olan halda insanın ilk fikrinə gələn odur ki, “Güya ölkədə hər bir qurum (polis, market sahibi, dayanacaqda pul yığan dayı və s.) sənə hörmət edir, bircə bu kabel televiziyasından başqa”. Amma yanaşma bu olmamalıdır məncə. Əlqərəz, kabel televiziyasının nümayəndələri də and-aman edirdi ki, bəs ekranın aşağısında məlumatverici titr veriblər. Müştəri isə israr edirdi ki, bu məlumatlandırma vasitəsi sayıla bilməz, heç olmasa ona zəng edərdilər.
Mübahisənin nə ilə nəticələndiyini bilmirəm amma məncə ölkədə, xüsusilə də biznes sahəsində (dövlət qurumlarını heç demirəm),ciddi şəkildə hüquqi, həmçinin xidmət problemi var. Bəlkə də şirkət haqlıdır hüquqi baxımdan amma müştərinin məmnuniyyəti daha önəmlidir. Əks halda neftinin qiyməti düşmüş ərəbə dönəcəyik…

No comments:

Post a Comment