Ödəniş etmək üçün abunəsi olduğum
kabel televiziyasının şöbəsinə getmişdim. İçəri daxil olan kimi məni mühafizə
polisi qarşıladı, soruşdu ki, nə məsələdi? İstədim deyim ki, çörək yeməyə gəlmişəm
(əksər banklarda bu hal vardı son illərə qədər, polis qarşılayırdı səni), amma
dedim ödəniş eləyəcəm. Nəysə, mənə yer göstərdi ki, “oturun gözləyin”. Elə bu
vaxt bir müştəri başladı məlumat bölməsində oturan xanımla mübahisə eləməyə.
Müştərinin arqumenti bu idi ki, şirkət sentyabr ayında qiymətləri 1 manat
artırıb, amma bu haqda abonentə məlumat verməyib. Müştəri 1 manatın 1 əhəmiyyət
kəsb etmədiyini amma bunun ona qarşı hörmətsizlik olduğunu deyirdi. Hətta
anladığım qədərilə xidmətdən istifadəni da dayandırmaq istəyirdi. Düzdü belə
olan halda insanın ilk fikrinə gələn odur ki, “Güya ölkədə hər bir qurum (polis,
market sahibi, dayanacaqda pul yığan dayı və s.) sənə hörmət edir, bircə bu
kabel televiziyasından başqa”. Amma yanaşma bu olmamalıdır məncə. Əlqərəz, kabel
televiziyasının nümayəndələri də and-aman edirdi ki, bəs ekranın aşağısında məlumatverici
titr veriblər. Müştəri isə israr edirdi ki, bu məlumatlandırma vasitəsi sayıla
bilməz, heç olmasa ona zəng edərdilər.
Mübahisənin nə ilə nəticələndiyini bilmirəm
amma məncə ölkədə, xüsusilə də biznes sahəsində (dövlət qurumlarını heç demirəm),ciddi
şəkildə hüquqi, həmçinin xidmət problemi var. Bəlkə də şirkət haqlıdır hüquqi
baxımdan amma müştərinin məmnuniyyəti daha önəmlidir. Əks halda neftinin qiyməti
düşmüş ərəbə dönəcəyik…
No comments:
Post a Comment