Təxminən 2-3 gün əvvəl gec olduğu üçün alış-verişi
24 saat fəaliyyət göstərən Megastrore şəbəkəsindən etməli oldum. Alış-veriş öz
yerində amma xidmətə heyran qaldım. İçəridə gəzişən satış məsləhətçiləri çox
mehriban və yardımsevər davranırdılar. Kimə yaxınlaşırdın “Xoş gəlmisiniz” sözləri
ilə qarşılayırdı. İçəri işıqlı və təmiz idi. “Check-out”-dan sonra işçinin
alınan məhsulları daşımaq təklif etməsi isə son akkordu vurdu.
Megastore “Walmart” olma yolunda ilk
addımını atıb kimi gəldi mənə. Əslində bazarın çətin vəziyyətində xidmətin qaldırılması daha yaxşı taktikadır.
Qalır bunu axıra qədər eləmək. Yəni
ingilislər demiş “consistency”. Bəlkə də əslində belə olmalıdı, sadəcə indi biz
öyrəşməmişik buna.
No comments:
Post a Comment