Son oxuduğum maraqlı məqalələrdən biri də “Harvard Business Review” jurnalında nəşr olunmuş, Mark W. Johnson, Clayton M.Christiensen and Henning Kagermann tərəfindən qələmə alınan “Biznes modelinizin yenidən kəşfi” (Reinventing Your Business Model) adlanır.
Məqalə hər
bir uğurlu biznesin müəyyən modelə əaslandığını iddia edir və biznes modelinin uğurla qurulması
və həyata keçirilməsi üçün zəruri olan komponentlərdən bəhs edir. Hazırda bütün
dünyada öz məhsulları ilə şöhrət qazanmış Apple şirkətinin timsalında biznes
modelin nələrə qadir olduğu əyani şəkildə göstərilir. Müəlliflərin fikrincə biznes model 4 komponentdən ibarətdir:
·
Müştəriyə təklif olunan dəyər (Customer value
proposition)
·
Mənfəət düsturu (Profit formula)
·
Əsas tələb olunan resurslar (Key resources)
·
Əsas proseslər (Key processes)
Foto: http://www.innosight.com
Ümumilikdə biznes model müştəriyə təklif olunan dəyər ilə başlayır. Məqalədə bu cür dəyərin aydın şəkildə ortaya qoyulması uğurlu biznes model üçün əsas şərtlərdən biri hesab olunur. Həmçinin müəlliflər müştəriyə təklif olunan dəyərin tapılması və ya formalaşdırılması üçün müştərilərin təmin olunmayan 4 növ ehtiyacından ən az birinin ödənilməsini şərt kimi irəli sürürlər. Bu ehtiyaclar maliyyə, məhsula çıxış, bilik-bacarıq və vaxt çatışmamazlığından irəl gəlir.
Məqalədə Dow Corning, Tata Group və Hilti kimi şirkətlərdən
konkret nümunələr verilir və yeni biznes modelinin qurulmasını tələb edən
aşağıdakı 5 bazar şəraitindən söz açılır:
1.
Mövcud məhsulun və ya xidmətin müəyyən müştəri
seqmenti üçün bahalı və ya mürəkkəb olması
2.
Yeni texnoloji nailiyyətin/kəşfin
kommersiyalaşdırılması və ya mövcud texnologiyanın yeni sahədə tətbiqi
3.
Müəyyən bir xidmətin daha effektiv yerinə yetirilməsi
imkanının yaranması
4.
Daha ucuz məhsullar təklif edən yeni rəqibin
qarşısının alınması və ya sıradan çıxarılması
5.
Dəyişən rəqabət mühitinə adekvat reaksiya verilməsi
No comments:
Post a Comment